Értékelési szempontok

A zsűri a következő szempontokat veszi figyelembe a pályázatok értékelése során:

  • Kommunikáció / Elérés
    A legfontosabb, hogy a csapatok minél szélesebb körben és hatékonyan kommunikálják az üzenetet! A verseny célja, hogy a lehető legtöbb emberhez eljuttassák a gondolataikat.

  • Fenntarthatóság
    A zsűri azt is értékeli, hogy az adott projekt hosszabb távon, a pályázati időszak után is működőképes marad-e.

  • Meggyőzés / Inspiráció
    Különdíjat kap az a csapat, amelyik a legtöbb közismert személy (pl. színészek, zenészek, sportolók, üzletemberek, vagy egyéb véleményformálók) támogatását és közreműködését megnyeri, valamint a leginkább tudja környezetét inspirálni.

  • Kreativitás
    A zsűri azt is figyelembe veszi, hogy a projekt sikere mennyire köszönhető a kreativitásnak és a leleményességnek!

  • Környezettudatosság
    Különösen fontos értékelési szempont, hogy a projektben mennyire kap szerepet a környezettudatos gondolkodás és/vagy megvalósítás. Az a csapat, amelyik a legtöbb környezettudatos szempontot figyelembe veszi, megkapja az Ökocímke-különdíjat!