Értékelési szempontok
A zsűri a következő szempontokat veszi figyelembe a pályázatok értékelése során:
-
Kommunikáció / Elérés
A legfontosabb, hogy a csapatok minél szélesebb körben és hatékonyan kommunikálják az üzenetet! A verseny célja, hogy a lehető legtöbb emberhez eljuttassák a gondolataikat. -
Fenntarthatóság
A zsűri azt is értékeli, hogy az adott projekt hosszabb távon, a pályázati időszak után is működőképes marad-e. -
Meggyőzés / Inspiráció
Különdíjat kap az a csapat, amelyik a legtöbb közismert személy (pl. színészek, zenészek, sportolók, üzletemberek, vagy egyéb véleményformálók) támogatását és közreműködését megnyeri, valamint a leginkább tudja környezetét inspirálni. -
Kreativitás
A zsűri azt is figyelembe veszi, hogy a projekt sikere mennyire köszönhető a kreativitásnak és a leleményességnek! -
Környezettudatosság
Különösen fontos értékelési szempont, hogy a projektben mennyire kap szerepet a környezettudatos gondolkodás és/vagy megvalósítás. Az a csapat, amelyik a legtöbb környezettudatos szempontot figyelembe veszi, megkapja az Ökocímke-különdíjat!